Hello


Hello,my name is Qisteena Nabilah. Qisteena for short .

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

merayau :)
Thursday 9 June 2011 | 0 comments
night everybody ! sape sape yang ada add aku di facebook and tengok album merayau, korang mesti dah tau post ni pasal ape kan. pada sesape yang belum add, meh aku cerita. duduk diam diam dengar kay. hari rabu, aku, ain and ezzati pegi merayau outing dekat mp and dp *tempat biasa budak budak lepak*. pukul 11 lebih sampai dp. pegi makan nandos mcD je. *budget tak cukup* lepas dah menambahkan lemak dalam perut, kiterang pergi tengok wayang. cerita karak. comment aku bout cerita tu, erm, bole la. tak takut sangat. but, before that, dekat mcD ada satu incident yang buat aku rasa macam nak banjir kan mcD tu. ada sorang nyonya cina ni, baru amek food dekat counter and bawak pegi meja dia. nyonya tadi tu pun suruh anak dia pegang air. anak dia ni macam downsindrom sikit. so, anak dia terlepas air tu and habis la kena food dierang. nyonya tu mengamuk satu mcD. suara dia je dekat situ. balik dulang sampai jatuh dekat bawah. 

anak dia macam nak menages je muka. memang muka dia bersalah gila. malu agaknya. kesian dia. okayy. habis part nyonya gila tu. dalam wayang, kiterang seludup burger and french fries. tima makan dalam cinema, bau mcD je. *sorry sebab langgar peraturan* dalam cinema punya lah sejuk. haha. macam macam dialog aku dengar. eyh. asyik cerita je kan ? nak tengok gambar tak ? kalau tak nak pun, aku akan tunjuk. haha. jom !




gambar dekat atas tu semua after tengok karak. and, aku, ain, ezzati pegi dekat tempat teddy bear. memang sumpah comel bear dekat sana ! rasa macam nak bawak balik semua bear dalam kedai tu je ! nak tengok betapa comel nye bear dia tak ? jap ta. korang akan terpesona nanti. haha. in 3...2...1... 



time ni dah nak balik dah.. sedih je...





tu je kot aku nak cerita. kalau nak tengok gambar lagi, bukak lah fb aku and cari album *merayau :)* okay ? byee ! good night ! sweet dream tau ! take care ! <3 <3 <3 ya ! :DD





Older Post | Newer Post