Hello


Hello,my name is Qisteena Nabilah. Qisteena for short .

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

Wedding Of The Year :)
Tuesday 7 June 2011 | 0 comments
wedding of the year ? yea ! gempak je bunyi kan ? macam wedding justin bieber pulak. padahal wedding cik qisteena nabilah  je. eyh eyh. salah type pulak. wedding pak ngah aku yang macho macho tu la. haha. nak tau dekat mana wedding tu ? dekat istana budaya kuala lumpur.  masjid geliga, cherating. memang macam justin bieber punya wedding tau. haha. kejapkejap tukar masa. kejap pukul 3. tukar pukul 11. eyh tak puas. tukar lagi pukul 10.30. haa. last, 10.30 la yang tepat. time gerak pergi cherating, konvoi 4 kereta which is adik beradik mak aku tiga kereta and my aunt belah papa aku satu kereta. sesak dengan barang. nama pun konvoi. wajib ada call call untuk bincang nak stop or lalu jalan mana kan ? untuk menjimatkan kredit, kiterang guna walkie talkie tau. tak tau walkie talkie tu ape ? yang ni haa..

yea ! gempak tak ? haha. sepanjang perjalanan pegi cherating tu,tak kering gusi aku dibuatnya. uncle and aunty aku semua buat lawak  guna walkie talkie tu. macam macam benda la dierang cakap. haha. dekat cherating, kiterang stay dekat istana sultan yang ditempah khas oleh aku.  homestay di taman cherating perdana. pergh ! rumah dia mengalahkan istana william and kate luas gila. kalau tu rumah aku, tak sanggup nakjadikan homestay. selesa habis. fullyaircond  dua aircond tau ! panjang la. okayy, aku pendekkan cerita. 

sampai cherating maghrib mcm tu la. singgah rumah pengantin perempuan and pi kena mee kari.sedapp ! then, dalam pukul 8 lebih gerak pegi homestay. family aku nijenis pelahap tau. so, pukul 10 mcm tu, kiterang keluar lagi makan. tapi, yang ringan ringan je. balik and tido.

---------habis 1st day-------



-----masuk 2nd day pulak-----

pagi aku bangun. pukul 7 tak silap. almaklumlah excited nak kawin  nak tengok pak ngah aku kawin. habis breakfast, gerak pegi masjid. dah sampai ! sesi fotographi. ni haa gambar yang sempat aku tangkap. 



ini la pengantinnya. :D

dekat masjid tu,ada 4 couple yang bakal diijabkabulkan sekali gus tau. bole imagine tak betape ramai nye  manusia dekat masjid tu. haha. time pakngah nak angkat nikah, family aku semua nanges *perempuan je. tapi aku tak* aku pun tak tau kenape. happy la kot kan. haha. kayy la. sampai sini je aku cerita. huh ! panjang gila ! macam karangan dah. kalau nak ikutkan, banyaklagi aku nak cerita tau. hee ~

kay, bye korang ! take care !semoga cepat kawin ! haha. see ya ! 

gadis cantik ! qisteena cakap byebye ! 





Older Post | Newer Post