Hello


Hello,my name is Qisteena Nabilah. Qisteena for short .

Big Claps


skins by : Simple | Grey
photo : weheartit

hari koku SMK Klebang :)
Thursday 28 July 2011 | 0 comments
sekarang 28/7/2011. cerita yang aku nak cerita ni pada 23/7/2011. wah ! lama dah kan ? bak kata kawan kawan aku, lapok punya story mau bagitau balik. haha. okayy. korang tau tak, pagi sabtu tu, aku datang sekolah dengan baju sukan yang tak basuh ? yeahh. sangat la wangi time tu ! haha. nak tau kenape pakai baju tak basuh ? err.. malas nak bagitau sebab.yang penting, aku happy sangat time hari koku tu.

lepas dah dengar ucapan perasmian pengetua and sape ntah lagi sorang, budak budak yang masuk kawad kaki pun pergi la tukar baju untuk pertangdingan kawad kaki. ada 2 category tau. satu, individu and satu lagi ape ntah. aku masuk yang second category tu. (kawan ramai - ramai) aku ST JOHN ! okay. agak berterabor la jugak. yang salah kakinye, salah hormat. semua ada la. complete ! memang dah putus harapan nak johan dah. tengok kadet polis, perghh ! semart ! (mula mula jelah, sampai pertengahan, lebih teruk dari st john ! haha.) ada la beberapa gambar yang sempat diambik. antaranya...

kawan individu :)

haa. and, gerai nasyid which is guru kelas aku punya,mintakla tolong kiterang ni, budak budak 2RK jaga gerai. huh ! sumpah best gila ! aku tukang masak keropok lekor. sambil masak, ada jugak curi curi makan. haha. okayy, penat nak cerita. tengok la gambar ni..




andddd.. tiba la saat saat yang dinanti nantikan ! keputusan pemenang kawad kaki. haha. yang aku dengar. ditempat yang ketiga, PENGAKAP. naib johan, KADET POLIS. johan bagi pertandingan kawad kaki ialah..    ST JOHN ! wah ! semua happy ! haha. tak sangka la you ! last year kalah. this year dah menang. haha. 


muka happy st john johan ! kay la. penat type. bye !


Older Post | Newer Post